Training

D-Essence training

Of het nu gaat om het genereren van inspiratie of het uitvoeren van een implementatie, training is hét middel om de mensen in uw organisatie mee te nemen in de gewenste richting.

De trainingen van D-Essence staan voor een heldere, praktische en creatieve manier van kennisoverdracht. Centraal staat het zelf ervaren van de deelnemers door middel van praktijk voorbeelden, rollenspellen en het doen.

Inspiratie trainingen

Hoe ontwikkel je een Service portfolio

Service omdat het moet of Service omdat je het wilt? Dit is de kernvraag die aan bod komt in deze training. En als je het antwoord op de vraag hebt, hoe vertaal je dit dan in een Service portfolio?

De meeste Service portfolio's zijn historisch gegroeid en zijn behoorlijk leverancier georienteerd. Met welk maatwerk de klant het beste gediend is is veel minder bekend. Nog minder hoeveel dat maatwerk de klant waard is.

In deze training krijgen de deelnemers handvatten om de eigen Service Portfolio in te richten.

Het belang van Service in economisch zware tijden

Nu klanten huiveriger zijn om nieuwe kapitaal goederen te kopen, zal er een groter beroep gedaan worden op het in de lucht houden van de huidige installed base. Maar er moet ook worden nagedacht over het de periode na de "dip".

In deze training wordt uitgelegd wat de gevolgen zijn voor de uitvoerende tak van de service orgasatie van een economische dip. Welke mogelijkheden er liggen om extra service omzet te realiseren en hoe dit inhaakt om de lange termijn strategie: wat doen we na de dip.

Wie in deze economisch mindere tijden de klant het beste heeft weten te bedienen, maakt de grootste kans om als winnaar uit de bus te komen waanneer de economie weer aantrekt.

Een introductie in Service Management

Deze training legt uit waarom bedrijven service verlenen, welke soorten service er bestaan en wat dit betekent voor de inrichting van je bedrijfsprocessen.

Met heel veel praktijk voorbeelden uit de consumenten en zakelijke markt wordt de deelnemers duidelijk gemaakt voor welke ontwerp keuzes zij staan en welke gevolgen dit heeft voor de kosten, de opbrengsten, de klant tevredenheid en het imago van het merk.

Dealer Service Training

 

De krachten in de supply chain van Patiëntveiligheid

Elke schakel in de supply chain van de zorgsector heeft patiëntveiligheid hoog op de agenda staan. De kosten van patiëntveiligheid zijn onevenredig verdeeld over deze schakels. Wat is er nodig om te komen tot blijvende oplossingen.

Deze training identificeert alle schakels in de keten en legt de belangen en beweegredenen van deze schakels bloot. In een interactief proces zullen de deelnemer oorzaak-gevolg diagrammen tekenen om initiatieven te beoordelen op slagingskans.

Men gaat naar huis met een lijst van praktische initiatieven die bijdragen aan patiëntveiligheid.

Beergame

Dé klassieker voor logistiekelingen. 4 Schakels in de logistieke keten van "bier" worden gesimuleerd. De verschillende teams strijden om de laagste voorraad en de hoogste klant tevredenheid.

Naast het spel wordt ook de theorie uitgelegd en wordt deze specifiek gemaakt voor uw bedrijfssituatie.

 

Implementatie trainingen

Implementaties en veranderingstrajecten zijn er in alle soorten en maten. D-Essence biedt hier maatwerk. Wij komen bij u langs, zullen de trainingsbehoefte vaststellen en zullen dit koppelen aan de door u gewenste resultaten.

Verankering is een sleutelwoord in onze aanpak. Voorbeelden zijn:

  • vastlegging in uw procesbeschrijvingen/ ISO documentatie;
  • vastlegging in de functie omschrijvingen;
  • koppeling aan uw Key performance Indicators;
  • koppeling aan uw beoordelingssysteem.

 

Geïnteresseerd: neem contact met ons op.

 

Training

Activity leading to skilled behavior.

The term training refers to the acquisition of knowledge, skills, and competencies as a result of the teaching of vocational or practical skills and knowledge that relate to specific useful competencies..

The process of making proficient through instruction and hands-on practice.

Rainbow divider line

Home | D-Essence | Onze aanpak | Publicaties | Training | Klanten | Contact